*   >> Lezen Onderwijs artikelen >> travel >> australia new zeal

Australië & amp; amp; Nieuw-Zeeland 2011-2012

Mijn verloofde en ik waren eindelijk in staat om onze reis naar Australië en Nieuw-Zeeland nemen drie weken. We vertrokken in de laatste week van december, want dat betekent geweldige zomer plezier down under. Onze eerste vlucht zou ons de internationale luchthaven van Sydney (Kingsford Smith), en vanaf daar, zouden we een auto om de Blue Mountains te bezoeken en een lange reis naar het Great Barrier Reefs steden om te huren.

Net als de meeste reizen, hebben we een addertje onder het gras aan het begin ondervonden; onze eerste vlucht etappe van Baton Rouge naar Houston werd vertraagd door twee uur, waardoor we onze andere vluchten missen die nacht van Houston naar LA en dan LA naar Sydney. Eenmaal in Houston, maar we snel verplaatst en waren in staat om twee zetels op een andere vlucht gaan in LA De LOSSE luchthaven was een puinhoop te vinden, en we waren niet in staat om onze rugzakken te krijgen, omdat de bagage kantoor voor onze luchtvaartmaatschappij werd gesloten door de tijd dat we aankwamen.

Nadat we onze situatie aan één van de luchtvaartmaatschappij medewerkers, waren we in staat om zitplaatsen op een Qantas

vlucht naar Sydney verlaten laat de volgende nacht. We kregen ook vouchers voor 2 nachten in een hotel nabij de luchthaven. Dus stapten we op een shuttle en verliet de luchthaven bagage-minder en een teleurgesteld dat we zouden aankomen in Australië een dag te laat. Na het diner, voelde ik me vooral bummed, maar de stemming werd lichter toen mijn vriend (op dat moment) voorgesteld.

Manier om een ​​reis beter te maken!

De volgende ochtend, hebben we besloten om een ​​korte onderneming in Hollywood

omdat onze vlucht was niet verlaten tot 10:00 te nemen en het was onze eerste keer Los Angeles

. We namen een taxi naar Hollywood Boulevard en hadden een leuke tijd op het gebied, het zien van de sterren 'handafdrukken (Harry Potter!) En de-kostuum geklede performers. Na de lunch en nog een paar uur, namen we een taxi terug naar het hotel, waar we verzamelden de weinige carry-on items die we hadden.

We vervolgens gingen we naar de luchthaven om zich te vestigen of bagage probleem. Eerst gecontroleerd we in en kregen onze instapkaarten en vervolgens gingen we naar de Continental /Verenigde bagage kantoor om onze rugzakken dragen naar de Qantas vlucht. In ongeveer een half uur de tijd, werd ons probleem opgelost, en het enige wat je moet doen is hapje en wachten om de Sydney-gebonden vliegtuig te stappen.

Page   <<       [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]  ... >>  >>
Copyright © 2008 - 2016 Lezen Onderwijs artikelen,https://onderwijs.nmjjxx.com All rights reserved.