Aan de andere kant, als je lijst bevat de mensen die geïnteresseerd zijn in het gedrag van de hond en uw product is ongeveer hondengedrag uw succespercentage kan zo hoog als 25-30% bedragen. Nogmaals, de koers is afhankelijk van de kwaliteit van de leads.So welke nummers belangrijk zijn? 1. Kosten per bezoeker (CPV) - Dit nummer vertelt u de hoeveelheid geld dat u uitgeeft aan een unieke bezoeker te krijgen. Als je $ 50,00 te besteden tot 500 unieke bezoekers rijden het zou kosten $ 00,10 voor elke bezoeker. $ 50,00 /500 = $ 00.10.2.
Kosten per lead (CPL) - Dit is de hoeveelheid geld die het kost u het genereren van een opt-in-lood. In hetzelfde voorbeeld meer dan 20% van de 500 gekozen in wat betekent dat u nu 100 nieuwe abonnees. Als je 100 nieuwe abonnees voor dezelfde $ 50,00 het duurde tot 500 bezoekers naar uw site uw CPL is $ 00,50. $ 50.00 /100 = $ 00,50. 3. Kosten per verkoop (CPS) - Dit is uw kosten voor een verkoop. Als u besteed $ 100,00 op een e-zine advertentie, die 1000 bezoekers reed naar uw site, en je 20 omzet (2% conversie) had uw kosten per verkoop zou zijn $ 5,00. $ 100,00 /20 = $ 5,00.
Dit nummer moet kleiner zijn dan de prijs van uw product of uw netto winst zijn een negatief number.4. Customer lifetime value (CLV) - Dit nummer geeft u de waarde van een klant over hun leven op uw lijst. Je moet een aantal graven doen voor uw getallen, maar voor het gemak laten we aannemen dat je 1500 mensen die van u hebben gekocht $ 150.000,00 van het product in het afgelopen jaar. De wiskunde is $ 150.000,00 /1.500 personen = $ 100,00 CLV. Elke aankoop van de klant is een waarde van ongeveer $ 100,00 voor u. Dit aantal moet worden overwogen wanneer u uw advertentiecampagnes te doen.
Als u een campagne die nauwelijks breekt zelfs je misschien niet de advertentie opnieuw uitvoeren. Echter, als je weet dat je leven waarde van die klanten die u verworven is $ 100,00 zou dit van grote invloed uw decision.5. Bezoeker Value (VV) - Dit is de waarde van uw bezoekers dat is geïndi