*   >> Lezen Onderwijs artikelen >> travel >> destinations

Magellan GPS Sport Trak vs The Imperfect Storm

To zeggen een GPS redde mijn leven en het leven van mijn familie zou een leugen zijn. Ik kon wel zeggen dat mijn Magellan GPS-Trak Sport is een geruststellende hulpmiddel tijdens een echte levensbedreigende situatie. En dat zou de waarheid zijn. Meer ... Het was pas het tweede jaar onze familie waren zeilen, en we besloten om een ​​beetje verder wagen van onze thuishaven. De perfecte voorgerecht reis, presenteerde zich, wanneer twee andere vrienden van de familie besloten om hun twee boten mee op een korte weekend zeil van Bayfield naar Goderich Ontario. Het is een vrij korte afstand.

een paar uur varen er op een zaterdag, een overnachting in verschillende jachthaven en een paar uur varen de volgende dag thuis. Het leek ook als een perfecte kans om te proberen de nieuwe GPS.GPS And The Real WorldThe hele reis zou inzicht in het land, en een GPS was waarschijnlijk niet echt nodig. Maar, zoals met alle tech gadgets, is er een beetje een leercurve. Dus, ik dacht dat het zou een goede kans om een ​​beetje meer over de GPS leren in een praktische omgeving.

Met het extra voordeel van iets om de cyber kinderen te vermaken tijdens een potentieel lang en saai (vertaling: geen computer games) avontuur. De reis duurde wat langer dan gepland, omdat de wind was natuurlijk erg licht, en niet blazen van de richting die we waren op weg. Het was een mooie zonnige dag, het maken van een langere reis aangenamer. Alle drie de boten aangekomen prima. De GPS werkte prima, en het was erg cool zien het spoor onze tocht over het meer. Veel meer plezier dat het kijken naar het volgen mijn snelheid, als ik loop rond het blok.

Dat is wat ik deed de eerste dag had ik het, want het is echt niet leuk om te spelen met een GPS staande still.GPS Brood CrumbsAfter een aangenaam diner en leuke tijd in de Goderich jachthaven, gingen we voor de slaap, met plannen naar huis te gaan vroeg de volgende dag. De volgende dag bracht een beetje meer weer vroeg op, dus het lijkt verstandig om vroeg het hoofd af te zijn. De wind pakte snel, en al snel waren we varen in 20 knopen wind met 3 tot zes voet golven. De wind waait natuurlijk de tegenovergestelde richting van waar we naartoe gingen.

Een beetje ruw, maar we waren het beheren, en konden we gemakkelijk vinden onze weg terug naar huis door het volgen van de kustlijn, of onze vorige dagen reis, nog steeds opgeslagen in de Magellan GPS. Ongeveer 5 mijl rechtstreeks uit de kust van ons huis jachthaven, hebben we onze laatste tack in en konden onze th

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Lezen Onderwijs artikelen,https://onderwijs.nmjjxx.com All rights reserved.